Mijn fragmenten

vrijdag, juli 14, 2006

Eiland


Ik voel me 'als' een eiland. Afgesloten voor/van anderen.
Alleen te bereiken voor diegenen die me de moeite waard vinden en er moeite voor willen doen om naar me over te steken, om me te bereiken, en die me een 'mooi' eiland vinden.
Alleen te bereiken voor diegenen die de zandbanken weten te liggen, de vaargeul kennen, en goed op de boeien letten.
Er is geen veerpont meer, maar er ligt wel een roeibootje klaar.

Dit is het laatste, tot nu toe, geschilderde schilderij.
Honderd twee en zestig heb ik er geschilderd, vanaf juli 2000.
Da's een half schilderij per week :-)

Straks, als alle drukte van de expositie voorbij is, en de vakantie dáár is, zullen er wel weer nieuwe ontstaan...
Ook die komen hier dan, als ik er aan toe ben, te staan.

0 Comments:

Een reactie posten



<< Home